Outplacementbureau

Bij het solliciteren zijn er veel dingen veranderd. Eerst was alleen jouw CV en motivatiebrief belangrijk. Tegenwoordig komt er veel meer bij kijken en kan jij als sollicitant deze aspecten ook gebruiken om jezelf te onderscheiden. In deze tijd is social media een belangrijk deel geworden van ons leven. Instagram is hierbij een van de platformen die niet direct verbonden is met het vinden van een baan. Facebook daar in tegen heeft al een veel grotere impact op jouw sollicitatie. De werkgever of HRM medewerker zal gebruik maken van Google om jouw naam in te toetsen. Hierbij zal deze persoon eenvoudig jouw Facebook kunnen achterhalen en hier zal je geen bericht over krijgen. Stel je dus voor dat jij gênante foto’s of bepaalde uitspraken die niet helemaal politiek correct zijn op jouw profiel hebt staan. Dit kan dus leiden tot een bepaald beeld dat gevormd wordt door de persoon die jou eigenlijk zou moeten aannemen. Facebook heeft natuurlijk wel aardig wat invloed maar het is niet doorslaggevend als het aankomt op het feit dat jij de baan krijgt of niet. LinkedIn is voor een werknemer en werkgever het sterkste platform en het social media platform die het meest betekent voor jou tijdens de sollicitatie procedure. Je kan namelijk iemand zijn gehele werk geschiedenis zien. Daarbij komt nog eens kijken dat jij zijn referenties en vaardigheden al kan zien.

Bij een outplacementbureau kan jij hierop worden getraind zodat jij hier snel mee aan de slag kunt gaan. Het is niet moeilijk voor jou als werknemer om dit toch af te maken en te bereiken. Tijdens het traject wordt jij geholpen met verschillende aspecten en daar hoort social media ook bij. Een outplacementbureau biedt dus een traject aan waar er wort geoefend op de moderne arbeidsmarkt. Je kan hier snel mee beginnen als je ons even een belletje geeft of een mail verstuurd.

 

 

Voor meer info : http://carrierepoort.nl

Wees flexibel en besteed uit

Je bent een ondernemer en je bent pas kort bezig. Hoogstwaarschijnlijk is jouw bedrijf wel aan het groeien, maar is het momenteel nog erg klein, met hooguit 10 vaste werknemers. Je trekt klanten en je verkoopt aan consumenten, maar je hebt eigenlijk tijd te kort om dit te doen zoals je zou willen; doordat je constant bezig bent met het uitbouwen van je bedrijf is er weinig tijd om de telefoon op te nemen. Hierdoor loop je de kans mis om je als ondernemer van je concurrentie te onderscheiden. Een echte gemiste kans, want jouw concurrentie begint wellicht ook pas net en kampt met dezelfde problemen. Door dan juist wél die klantenservice aan te bieden loop je automatisch een stapje voor.

Maar een telefoniste is vaak te duur. Je hebt immers alleen mensen in dienst die actief waarde toevoegen en klantenservice is een kwaliteitsservice die niet persé leidt tot een hogere omzet. Daarom is de oproep ook vooral om zo flexibel mogelijk te werk te gaan. Als bedrijf moet je namelijk niet alles zelf willen doen, zeker niet in deze tijd. Samen staat men sterker is een vaak gehoorde motto, dus samenwerken is de sleutel tot succes!

Door een telefoondienst van een derde partij in te schakelen kan je namelijk deze extra service aanbieden zonder dat dit ten kosten gaat van jouw capaciteit. Je hoeft niemand in vaste dienst te nemen en zelf hoef je ook niet constant klaar te staan op de telefoon op te pikken. De telefoondienst is vaak flexibel met een variabele prijs per telefoontje. Hierdoor zijn de kosten te overzien, terwijl je toch extra service biedt!

Een op maat gemaakte telefoondienst is de nieuwe standaard en veel bedrijven bieden ontelbaar veel mogelijkheden, kijk bijvoorbeeld eens op antwoordservice-telefoonservice.nl voor de mogelijkheden voor jouw bedrijf.

Voor meer info : http://antwoordservice-telefoonservice.nl/