Een goedlopend bedrijf

Sinds een paar maanden gaat het erg goed met het bedrijf en is de omzet sterk gestegen. Je krijgt als bedrijf veel nieuwe opdrachten binnen en dit is natuurlijk een goed gevoel. Door de drukte moet het personeel hard werken, zodat het bedrijf steeds beter groeit. De belangrijke taken gebeuren wat erg goed is, maar er worden ook taken vergeten. Bijvoorbeeld de telefoon opnemen. Doordat iedereen het druk heeft met verschillende taken om het bedrijf beter te maken wordt de telefoon wel eens vergeten. Nu het goed gaat met het bedrijf, gaat de telefoon ook veel vaker over op een dag. Dat is natuurlijk een goed teken, want dat betekend meer nieuwe klanten, maar door de drukte kan niemand het opnemen. Dat is natuurlijk niet goed want klanten willen goed worden geholpen door bedrijven anders gaan ze naar een concurrent.


Gelukkig leven we in een tijd met veel oplossingen. Je hebt bijvoorbeeld nu een inbound callcenter, dit is een telefoonservice die de verantwoording over de telefoon hebben van externe bedrijven. Je kan je als bedrijf dus hierbij aansluiten en hun zorgen dat alle telefoontjes worden opgenomen. Als bedrijf ben je dus altijd bereikbaar, en klanten krijgen één stem te horen omdat je wordt gekoppeld aan één telefoniste. Voor de klanten is dit een stukje vertrouwen. Als je het een dagje rustig hebt, en je kan zelf de telefoon opnemen dan kan je dit gewoon aangeven en is de telefoon die dag voor jou. Je bent dus erg vrij in te zeggen wat jij wilt. Als je die dag de telefoon laat doorverbinden naar Bizziphone dan krijg je van elke dag een verslag met waar in staat wie er gebeld heeft en wat er besproken is, zo hoef je dus nooit wat te missen. Door dit systeem kan het bedrijf steeds meer groeien tot een top bedrijf.

 

Voor meer info : https://www.bizziphone.com/