Verderkomen met marketing en webdevelopment | Zicht Online

Er is geen uniform digitaal marketingbureau. We weten dat we niet iedereen kunnen helpen. We werken alleen met bedrijven die op zoek zijn naar een partner die Done-for-You resultaten levert. Wij willen uw marketing op ons nemen en uw bedrijf naar het meest winstgevende jaar tot nu toe leiden.

Dit artikel is geschreven door Zicht Online, een full service internetbureau uit Rotterdam.

We hebben 2 eenvoudige programma’s om uw bedrijf daarheen te leiden. Bekijk ons Marketing Domination programma om de basis te leggen voor uw digitale marketing hub. Ons Business Advantage programma brengt perfecte marketing naar uw ideale koper.

Tot slot

Het maakt niet uit hoe of waar u momenteel uw bedrijf op de markt brengt, één ding is zeker: Een deskundig digitaal marketingbureau brengt uw marketing, merkbekendheid, ROI en totale winstgevendheid naar een hoger niveau. Wilt u meer weten over hoe een hoogopgeleid digitaal marketingbureau uw bedrijf kan helpen? Plan vandaag nog een gratis strategiesessie met onze experts.

Interactieve content is een van de krachtigste tools in uw content marketing toolkit en heeft een enorm potentieel voor uw merk.

Weet dit: we houden er niet van om claims in te dienen zonder deze te ondersteunen.

Bekijk de website van het internetbureau Zicht Online voor meer informatie.

We weten wat werkt op basis van onderzoek en onze ervaring uit de eerste hand. We testen onze methoden en controleren de cijfers.

De meetgegevens die we krijgen van het helpen van klanten bewijzen ons dat we het goed doen. Als we na het meten van de resultaten niet tevreden zijn met de cijfers van onze klanten, beschouwen we het niet als “succes” en veranderen we het.

We willen u graag laten zien hoe het precies werkt wat we aanbevelen. Als u een executive marketeer bent en niet zeker bent over het investeren in interactieve content, of op zoek bent naar use cases, lees dan verder – we hebben enkele bewijzen en voorbeelden om de kosten meer dan te rechtvaardigen.

Wat is interactieve inhoud en hoe deze zich onderscheidt van statische inhoud?
Hier is de sleutel: als mensen je vrijwillig hun gegevens geven, als die gegevens niet onvrijwillig zijn verzameld, is dat de meest waardevolle soort.

Waarom? Omdat er meer kans is dat er een emotie aan verbonden is.

John Mellor, Vice President of Strategy and Business Development for the Digital Marketing Business bij Adobe Systems: “Als we met ervaringen omgaan, hebben we te maken met de emoties van mensen. Emotie is de valuta van de ervaring”.

Gebruikers betrekken bij een tweerichtingsdialoog of -uitwisseling is zinvoller en wordt daardoor automatisch nuttiger – krachtiger.

Mensen willen liever dingen willen dan dingen die ze niet echt door de strot willen laten duwen.

Dit heeft eigenlijk veel te maken met de inbound methodiek, zoals u zich waarschijnlijk realiseert. Het is de reden waarom het concept en de praktijk van inbound zo veel succesvoller zijn dan de traditionele in termen van marketing.

Consumenten willen in de bestuurdersstoel zitten en de beslissingen nemen (of in ieder geval het gevoel hebben dat ze dat zijn). Ze zoeken waarde en vinden het in zaken waarvan ze het gevoel hebben dat ze een probleem gaan helpen oplossen. Ze willen niet het gevoel hebben dat ze te horen krijgen wat ze moeten doen (ook al geven wij als marketeers in werkelijkheid inderdaad een duwtje in de rug – misschien gewoon zachter of subliminaal – in de richting van wat wij denken dat ze moeten doen, voor zover oplossingen gaan).

Interactieve inhoud blijft groeien omdat het voordelen biedt.

Bijna de helft van de huidige content marketeers gebruikt interactieve content en niet voor niets. De meerderheid van de ondervraagde marketeers zei dat ze van plan waren om hun gebruik van interactieve content marketing inspanningen te verhogen in de komende 12 maanden. En ze zijn van plan om het op de volgende manieren te gebruiken:

Voor betrokkenheid
Om het publiek te onderwijzen
Om naamsbekendheid te creëren
Voor leadgeneratie/bovenkant van de trechter
Omzetting
Sociale media/gemeenschappelijke betrokkenheid
Verhalen vertellen
Loodverzorgende/mide-tunnel
Behoud van klanten/loyaliteit
Verkoop/verkoop inschakelen
De cijfers zeggen dat interactieve inhoud effectiever is om de aandacht van een lezer te trekken dan statische inhoud. En niet-gedateerde interactieve content kan uw potentiële klanten een voorbeeld geven van, of inzicht geven in, hoe uw merk is.

De combinatie van traditionele content marketingtactieken met interactieve content houdt de boodschap van uw merk fris in het hoofd. Interactieve content kan waardevolle manieren bieden om de meer passieve content van uw organisatie aan te passen – of met andere woorden, heeft herbruikbare waarde, wat resulteert in meervoudige blootstelling of terugkerende bezoekers.

Hier zijn enkele manieren waarop u kunt zien of uw interactieve content werkt – gebruik deze tips als onderdeel van uw metingen, zodat u weet of u doet wat het beste werkt voor uw bedrijf en u er zeker van kunt zijn dat uw middelen op de juiste plaats worden toegewezen als het gaat om interactieve content:

Uw websiteverkeer
Social media delen
Gegevensvastlegging
Hogere omrekeningskoersen
Tijd doorgebracht op uw website
Verkoop loodkwaliteit
Verkoop
De hoeveelheid van het verkooplood
SEO-ranglijst
Inkomende links
Aankoopintentie
Kwalitatieve feedback van klanten
Merk differentiatie
Groei van de abonnee
Tarieven voor het vernieuwen van klanten
Kostenbesparingen
Hier is nog een reden waarom interactieve inhoud de neiging heeft om te werken: wat is een van de meest populaire voorbeelden van dit soort inhoud? Spel

https://zicht.nl/